Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Влада історій в транслюється матеріалі


Опубликованно 18.01.2018 05:30

Влада історій в транслюється матеріалі

Для чого нам потрібні історії? Великим (зростання), «зрілим» (16+), що відбулося (щось вже зробили в житті) людям? Історії є невід'ємною частиною життя майже будь-якого успішного людини, в будь-яких сферах він не діяв. Починаючи з виховання в сім'ї, закінчуючи бізнесом, ми пояснюємо, показуємо і передаємо свій досвід, передаємо свої відчуття і картину світу, а з ними і пов'язані емоції. Вони бігають за нами з дитинства, і ми охоче дружимо з ними як з пухнастим щеням, ставши дорослими дядьками й тітками. Тільки ставши дорослими дядьками й тітками, ми ще більше їх потребуємо, особливо в тих, які розповідаємо самі.

«Навіть у математиці вона потрібна, навіть відкриття диференціального й інтегрального числень неможливо було б без фантазії. Фантазія є якість найбільшої цінності.»

В. І. Ленін

Історії можуть застосовуватися як важливий інструментарій, що несе в собі базу для освоєння будь-якого трансльованого матеріалу. Розповідаючи історії, люди передають мудрість, знання і культуру. Так було прийнято за весь час існування людства. Воскресите в пам'яті найбільш ранні яскраві спогади про школу. Швидше за все, уроки, які ви до цих пір пам'ятаєте, базуються на розказаних вам історіях. Подумайте про основних релігіях, і ви зрозумієте, що більша частина їх навчань передавалася за допомогою притч та історій.

Казка і міфотворчість звертаються до нашим глибинним верствам душі, минаючи логіку. Історії, притчі вже багато тисячоліть закріплювали трансльований матеріал з часів Нового Завіту і раніше. Вони з давніх часів виконували роль емоційного збагачення слухачів і зверталися до базових, родом з дитинства, верствам, будучи інструментом імпринтингу досвіду. Притча про старого і Гуглі

Я розповім Вам притчу про старих і Гуглі. В одному селищі жив старий, який народився так давно, що ще ніхто не знав, ні що таке комп'ютер, ні телеком. І всі його знали і ходили до нього за порадою, та що там – просто поговорити.

Одного разу в село приїхав мандрівник і дуже здивувався, що в наші дні все йдуть з питаннями до старого.

- Чому ви не забиваєте своє питання просто в пошуку? – дивувався він, - зараз в інтернеті є все!

- Ось, подивіться, - підійшов він до старого з планшетом, - як зручно. Я хочу знати, приміром, що таке вітер. Я набираю про вітер і мені видається: картинки про вітер, новини про вітер, наукові статті про вітер, відео про розгулялися стихіях.

- Як-то раз, - сказав старий, підкликаючи робота з чашкою чаю, - я теж сидів тут і побачив, як он з тієї гірки спускалася дівчина. Вітер тріпав її волосся, закриваючи обличчя. Вони падали на очі, вона їх прибирала і посміхалася. Це була моя дружина. Ось що таке вітер.

Історію роблять з безликого матеріалу свого роду міст в процесі передачі інформації і розуміння. Щоб ваше повідомлення було сприйняте і запам'яталося, в нього можна влити як душу якусь історію. Для цього не потрібно ставати письменником – досить крапельки людяності. Правильно і в потрібний час розказані історії практично не зустрічають опору.

Історії ми створюємо в міру потреб, коли відчуваємо, що нам потрібна допомога для переходу до нової парадигми, при змінах у діяльності або сприйнятті. Історію або послідовність історій, якщо дозволяє формат, можна розповідати, розбивши їх на етапи такої потужності, щоб отримати більший ефект. А після з'єднати різні шматочки в єдину тканину. Де обов'язково повинні жити історії?

Де обов'язково повинні жити історії? Соціальне спілкування: дім, робота, сім'я, оточення, світські зустрічі, групи. Особисте просування: професійне і іміджеве. Переговори, наради, презентації (якщо ми не хочемо дати людям час на сон, а отримати результат). Навчання, наставництво, виховання, коучинг (щоб все увійшло в мозок, а не вийшло в протилежну від транслятора вухо).

В особистому та професійному просуванні, а також в процесі комунікацій - будь то переговори, спілкування з партнерами, колегами та підлеглими – скрізь панує влада історій. Для вплетення історій в канву особистого просування підходять практично всі майданчики – пости в соцмережі і блоги, колонки, розмови в «курилці», персональні сайти, статті, які ми пишемо.

Про що тут можна писати? Про своїх думках і принципах, показувати лайфстайл в якості ілюстрацій. Історії дозволяють зробити атмосферу тепліше, змінити емоційний градус сприйняття. Оскільки вони, перш за все, звернені до інтуїції і фантазії, вони дозволяють опуститися на більш глибокі шари психіки і задіяти їх.

У переговорах, бізнесі, продажі з ними ми краще доводимо ключові компоненти трансльованого матеріалу до нашої цільової аудиторії. Правильно розказаної історією можна забезпечити таргетинг, чітко направити звернення і відсіяти тих, хто повинен пройти мимо. Використовуючи притчі і метафори, ведучий може керувати увагою групи, нівелювати непотрібні прояви, актуалізувати потрібний контекст. При цьому людина отримує те розуміння, до якого він готовий на даний момент. Повторні продажі, нові клієнти, зміцнення бренду і усунення розмитості – не весь перелік, де влада історій грає роль.

Коли ми тільки починаємо використовувати владу історій свого життя, перед нами встає питання про навички конструювання історій. Для початку необхідно визначити: З чим ви хочете працювати, з якими повідомленнями, асоціаціями, змінами. Які зміни ви хочете провести, наскільки люди готові до них. Що може підготувати до змін, який буде отриманий матеріал (результат) в змістовному плані. Що ви будете робити з цим результатом. Прийоми складання історій

Я почала писати статтю уривками в літаку. Коли я написала перший чорновий варіант цієї статті, показала сусідові. У ній ще не було нічого, крім наукових слів і аргументів - кістяка, в цілому непогано отражавшего суть думки. Ми летіли довго, і цензор ...заснув на другій половині. "Стаття відмінна", - сказав мені, прокинувшись.

Існує безліч прийомів і хитрощів складання історій. Однією з байок, яка застосовна до будь-яких завдань, є розповідь про себе. У нього зручно включити компоненти і правила казкотерапії. Казкотерапія – це практичний жанр історій, що чіпляють аудиторію зовсім казковим чином. У казкотерапії є одне важливе слово – архетип. Так говорять про компанії: якщо ви не будуєте бренд, бренд вибудовує вас. Розповідаючи історії про себе, дотримуйтеся по всіх каналах одного і того ж архетипу. Так буде простіше тим, з ким ви розмовляєте.

Ще одним цікавим прийомом є історія з матеріальним підкріпленням. Яскравим прикладом може служити розповідь про матеріальний об'єкт, який можна продемонструвати. Використання живого підтвердження в 2-3 рази підвищує ефект запису на підкірку.

Як приклад класики жанру, можна провести історію, ілюструє знаходження рішення проблеми. У центрі – питання чи проблема, коли один з героїв підведений до необхідності її вирішення. І в процесі історії хтось розповідає історію про вирішення цієї проблеми. Вислухавши історію і пройшовши певний шлях, герой вирішує проблему. Або не використовує отриману інформацію і отримує протилежний результат. По суті це метод подвійного підтвердження, який долає стандартні бар'єри психіки, обходить звичні шаблони мислення і цМемы (ціннісні тиражовані патерни інформації, які тиражують і розповсюджують самі себе). Інформація досить спокійно засвоюється і лягає поверх поточного досвіду та стану.

Якщо потрібно занурити досить глибоко в матеріал або прибрати або змінити досить сильні установки, то можна використовувати більш складні прийоми. Такі як прийом «історії в історії». У них хтось з героїв розповідає історію в якості підтвердження або ж ради. Це виглядає як сон уві сні. Ми відводимо цільову аудиторію на ще один рівень нижче, і при великій майстерності можемо зробити ще одне вкладення. Це схоже гіпнотичному впливу.

Давайте згадаємо, про який «вітрі» нам потрібно розповісти завтра? До якої думки підвести? Бос, теща, бізнес-партнер... Нам підійде будь-яка людина для того, щоб не чекати понеділка. І, на всяк випадок, передбачте ризик, на випадок, якщо завтра ви отримаєте бажаний результат!


banner14

Категория: Развлечения

Влада історій в транслюється матеріалі


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.