Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Як стати відповідальною людиною?


Опубликованно 07.08.2018 05:30

Як стати відповідальною людиною?

Будь-який роботодавець шукає в свій колектив відповідального співробітника. Але мало хто розуміє істинне значення цього слова. Багатьом здається, що за цим терміном криється серйозне ставлення і цілеспрямованість. Насправді це зовсім різні поняття. Сьогодні ви дізнаєтеся, як стати відповідальною людиною в сім'ї, на роботі, як бути прикладом для оточуючих. Професійна діяльність

Влаштовуючись на роботу, ви чесно пишете в анкеті, що вважаєте себе відповідальною людиною. Чи Так це насправді? У більшості випадків цим красивим словом людина створює собі більше проблем, ніж йому здається. Вже в перші дні стане зрозуміло, відповідальний це людина або просто вирішив додати собі кілька балів на співбесіді. Якщо не хочете потрапити в скрутне становище, то прочитайте поради, які допоможуть вам змінити своє ставлення до роботи і підкажуть, як стати серйозною і відповідальною людиною. Чесність

Головне і найцінніше якість будь-якого співробітника. Не варто брехати начальство або колег, навіть якщо ситуація примушує вас до цього. Рано чи пізно обман розкриється, і тоді проблем з'явиться набагато більше, ніж було спочатку. Довіряти вам вже ніхто не зможе, а це прямий шлях на біржу праці найближчим часом. Перш ніж збрехати, сто разів подумайте, чи варта гра свічок і чи можна уникнути брехні в даному випадку.

Субординація

Навіть якщо керівництво вважає вас правою рукою і кращим співробітником, ніколи не дозволяйте собі зайвого. Пам'ятайте – це робота і тут не може бути ніяких дружніх відносин з начальством. У вільний час ви можете разом проводити дозвілля і відзначати свята. Але на роботі не варто переступати межу і ставитися до безпосередньому начальнику як до одного. Цим ви підвищите свій авторитет серед колег і не поставите в незручне становище керівника. Питання

Не соромтеся уточнювати ті моменти, які ви не зрозуміли. Краще зайвий раз поцікавитися, чим зробити все неправильно. Ніхто не буде вважати вас дурним. Навпаки – начальство цінує співробітників, які хочуть якомога більше знати про загальну справу. Час

Не відкладайте на потім справи, які потрібно зробити до чітко встановленого терміну. Може трапитися все що завгодно, і вам доведеться червоніти, пояснюючи причини свого непрофесійної поведінки. Людині, який один раз підвів, ніколи не довірять серйозна справа. Не потрібно шукати виправдань своєму проступку – це ще більше зашкодить репутації.

План

Якщо ви не знаєте, як стати відповідальною людиною, то ця рада треба взяти до уваги в першу чергу. Зробіть план, якого будете дотримуватися постійно. Першими пунктами ставте найважливіші справи і стежте за тим, скільки часу ви витрачаєте на певні дії. У майбутньому це допоможе не тільки організовувати свій робочий день, правильно, але і розрахувати власні сили. Непосильна ноша

Ніколи не хапайтеся за все можливості довести свою незамінність. Набравши величезну кількість завдань, ви можете не впоратися навіть з половиною, ніж підведете керівництво. Оцінюйте свої сили і намагайтеся не працювати у збиток здоров'ю. Млявий і безініціативний співробітник не потрібен нікому. Навіть якщо у вашому минулому багато заслуг, все може перекреслити один невдалий день. Аналіз

Якщо ви задумалися про те, як стати більш відповідальною людиною, то значить ви усвідомлюєте всі свої помилки. Перегляньте своє ставлення до життя і проаналізуйте всі невдачі. Так ви зрозумієте де допустили помилку. Постарайтеся уникати в майбутньому повторення неприємної ситуації. Не потрібно шукати винних у своїх проблемах – тільки ви несете відповідальність за свої дії!

Вагаєтесь і не знаєте, що ви є відповідальною людиною? Згадайте всі свої досягнення, які ви отримали не з волі випадку або удачі, а заробили власною працею. Все влаштовує вас у житті? Відповідальна людина ніколи не пливе за течією – він його регулює своїми бажаннями.

Як стати відповідальною і самостійною особистістю

Головний принцип перемоги над своїми недоліками – зібраність і організованість. Щоб привчити себе до відповідальності, треба брати на себе зобов'язання і вміти виконувати дані обіцянки. У першу чергу це стосується сім'ї та близького оточення. Завдання непросте, але це відмінний стимул до подальших звершень.

Привчайтеся з раннього віку прибирати за собою і тримати в порядку не тільки особисті речі, але й навколишню обстановку. Помити посуд відразу після трапези не складе труднощів, а привести в порядок взуття після прогулянки і зовсім не здасться непосильним завданням. Згадайте свої відчуття, коли ви поверталися в неприбрану квартиру. Це допоможе прогнати лінь і дасть хороший стимул!

Не забувайте про те, що потрібно робити не тільки те що просять. Помітили, що ніхто не виніс сміття? Не прикладайте цей обов'язок на інших – зробіть це самі. Це стосується й інших справ – приготувати обід, випрати речі, прибрати квартиру.

Близькі та друзі

Ніколи не чекайте прохання про допомогу від свого оточення. Сміливо пропонуйте її, навіть якщо ситуація не вимагає термінового втручання з боку. Одна з найголовніших проблем сучасного суспільства – брак часу. Його не вистачає навіть на особисті потреби, не кажучи вже про зустрічі з друзями або родичами. Плануйте свої справи так, щоб у вас завжди було вікно для розмови з близькими або регулярного спільного проведення часу. Переписка у соціальних мережах не зможе замінити живого спілкування в колі друзів!

Не варто забувати і про матеріальні зобов'язання. Навіть якщо у вас виникає гостре бажання витратити гроші на себе коханого, завжди потрібно пам'ятати про потреби своєї сім'ї. Можливо, ви легко обійдетеся без покупки, а ця сума стане гарним доповненням у сімейному бюджеті. Перш ніж розпоряджатися коштами, порадьтеся з рідними і дізнайтеся, в чому вони зараз потребують.

Думки і почуття

Перш ніж сказати що-небудь, кілька разів подумайте і поставте себе на місце співрозмовника. Слова можуть поранити сильніше, ніж холодна зброя. Навіть якщо розмова йде на підвищених тонах, то не потрібно переходити на образи. Щоб зупинити агресію і прийти в себе, зробіть кілька глибоких вдихів і порахуйте подумки до десяти. Відразу стане легше, і ви зрозумієте, що проблема не варто того, щоб витрачати на неї свою енергію і отруювати іншої людини образливими словами.

Не поспішайте висловлювати співчуття або критикувати. Можливо, чоловік чекав від вас зовсім іншої реакції. Зробіть проекцію на себе ситуацію, що виникла, і стане простіше прийти до правильного рішення. Користь для суспільства

Відповідальність – це не тільки зобов'язання перед колегами, сім'єю або друзями. Важливо пам'ятати, що зовсім незнайомі люди і тварини потребують вашої турботи. Не відмовляйтеся від волонтерської роботи або участі в громадських заходах. Допомагати можна не тільки матеріально, адже декому достатньо доброго слова і посильної духовної турботи.

Пам'ятайте, що відповідальна людина завжди знає, що саме від його дій залежить якщо не все, то дуже багато. Він не стане витрачати багато часу на розваги і кожну вільну хвилину присвячує потрібне справах. Незалежно від того, чим ви займаєтеся, у вас повинен бути графік. Слідуйте їй, і вже через кілька місяців ви звикнете жити в такому ритмі, не захочете повертатися до колишнього способу життя і замислюватися про те, як стати відповідальною людиною! Автор: Світлана Золотаревская 6 Серпня, 2018


banner14

Категория: Развлечения

Як стати відповідальною людиною?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.