Емоційне лідерство. Мистецтво управління людьми
Опубликованно 26.10.2018 07:14
Ви хочете стати хорошим керівником? Тоді вам просто необхідно освоїти основи емоційного лідерства. Що це таке? Лідер – це людина, яка може вести за собою інших людей і заражати їх своєю ідеєю. Без емоційного настрою керувати людьми неможливо. Всі секрети і прийоми психологічної маніпуляції шукайте нижче. Висока самооцінка
Людина, яка займається розвитком емоційного лідерства, повинен подумати про свою самооцінку. Якщо персона не буде впевнена в собі, то вона не зможе заслужити загального схвалення. Людина повинна розуміти, чому за ним повинні йти люди. Якщо у персони не вистачає духу самої повірити у свою унікальність, то вона не зможе в ній нікого переконати. Тому хороший лідер упевнений у своїй неповторність. Але тут слід обмовитися. Людина не повинна зазнаватися. На чому базується емоційне лідерство? Мистецтво управління людьми полягає в тому, щоб з будь-якою людиною зуміти говорити на рівних. Тому персона не повинна задаватися, а в разі потреби їй навіть доведеться знижуватися до рівня своїх не найосвіченіших співрозмовників.
У вас є проблеми з самооцінкою? Значить, вам потрібно цілеспрямовано працювати на те, щоб позбутися від комплексів. Подумайте, хто зміг знизити ваша зарозумілість і кого варто звинувачувати в тому, що ви недостатньо впевнені в собі? Згадайте людей, які вселили вам подібні думки, а потім подумайте, навіщо вони це зробили. Можливо, ви в дитинстві дійсно були дуже скромною дитиною, і вам постійно про це говорили. Усвідомте, що зараз ви виросли і нічого спільного з тим сором'язливим підлітком не маєте. Тому не варто себе накручувати і думати про свою недосконалість. Розібравшись з дитячими комплексами, можна буде рухатися далі. Позитивний настрій
Хочете надихати людей? У чому полягає містика лідерства? Розвиток емоційного інтелекту у людини починається з позитивного настрою. Персона, яка з посмішкою починає свій день, з нею ж і ляже спати. Від людини, з якого виходить позитивна енергія, хочеться спілкуватися. А якщо персона буде постійно псувати вам настрій і розповідати про свої проблеми, бажання підтримувати розмову дуже швидко пропаде. Тому подумайте, перш ніж скаржитися на життя комусь із своїх підлеглих. Про слабкості керівника повинні знати тільки найближчі. Інші люди повинні думати, що їх бос непереможний і непробивний.
У вас не виходить постійно перебувати в гарному настрої? Тоді ви ніколи не зможете освоїти емоційне лідерство. Мистецтво управління людьми починається з посмішки. Візьміть дзеркало і відпрацюйте свою ідеальну посмішку, якою ви зможете осяювати всіх бажаючих. Хай ваша усмішка буде черговою, але це все одно краще, ніж зустрічати людей з сумною міною. В ідеалі вам слід домогтися того душевного стану, коли награвати позитивні емоції не доведеться. Ви дійсно повинні випромінювати позитивну енергію. Бажання розвиватися
Людина, який націлений на завоювання довіри оточуючих, повинен перевершувати тих, з ким він спілкується. Тільки захоплюючись лідером, за ним можна йти. Лідерство на основі емоційного інтелекту базується на окумиривании людини. В очах звичайних людей персона, яка прагне до саморозвитку, постійно проходить курси підвищення кваліфікації або ж пробує щось нове, завжди стоїть дуже високо. Лідеру постійно потрібно тримати таку планку. Людина може розслабитися, але втрачати голову йому не варто. Самоконтроль – це ще одна якість людини, яке допоможе персони вести послідовників за собою.
У книзі «Емоційне лідерство» Деніел Гоулман розповідає читачам, що дуже важливо для людини займатися самовдосконаленням. Персона, яка керує людьми, завжди повинна бути на крок попереду щодо тих особистостей, які знаходяться під її безпосереднім контролем. Людині потрібно постійно шукати нові можливості для розвитку і не втрачати інтерес до життя. Запал та енергія, які виходять від людини, повинні надихати всіх оточуючих на нові звершення. Знати секрети мотивації
У книзі «Емоційне лідерство» автор розповідає, що персона, яка веде за собою послідовників, повинна бути хорошим ляльководом. А для того, щоб розвинути цей навик, людина повинна знати все про мотивації. Персона повинна вміти надихати оточуючих на роботу. Лідеру потрібно розуміти, як працює мотивація, а ще йому повинен бути небайдужий зростання кожного йде його дорогою індивіда. Потрібно розуміти, що всі люди різні і безглуздо застосовувати до всіх особистостям однаковий підхід. Потрібно усвідомити просту річ: щоб чогось досягти у житті, потрібно активно спілкуватися з людьми і пізнавати їх душу. Тільки так можна з'ясувати, де знаходяться ниточки, за які в потрібний момент слід тягнути.
Гоулман Д. в «Емоційне лідерство» пише, що секрети мотивації полягають у персональних бажаннях людини. Але не варто вважати, що цілі всіх людей цієї планети дуже різні. Всі індивіди хочуть бути щасливими. А ось шлях, який приведе людей до щастя, повинен запропонувати лідер. Людина повинна мотивувати своїх послідовників на те, щоб вони виконували дані їм доручення. У більшості випадків безвідмовно працює спосіб, яким користується більшість керівників. Вони кажуть, що мета кожного співробітника – досягти загальної мети і зробити компанію успішною. І чим більше кожен окремий індивід буде працювати на благо компанії, тим краще йому житиметься в подальшому. Комунікабельність
Чим відрізняється персона, яка може завоювати довіру оточуючих, від людини, яка не вселяє довіри? Якщо вірити «Емоційного лідерства» Гоулмана, то людина, яка добре освоїв ораторське мистецтво, не буде зазнавати великих труднощів при розмові з людьми. Персона буде чудово розуміти, як себе потрібно подати, що кому потрібно сказати і коли слід посміхнутися. Така самовпевненість при розмові подобається співрозмовникові. А гарне ставлення опонента, вчасно сказаний комплімент або ж приємне ласкаве слово допомагають персони відчути розташування до співрозмовника. Користуватися подібними прийомами дуже просто, але щоб знати, що і кому сказати, треба багато практикуватися. Чим краще у вас буде працювати мову, тим простіше вам буде заслужити довіру людей. Пам'ятайте, що людина завжди йде тільки за тією особистістю, яка йому симпатична і яка притягує своєю цілеспрямованістю і харизмою. Не варто показувати своєму співрозмовнику слабкі сторони або скаржитися на життя. Таких персон, які вічно ниють, ніхто не любить. Щоб підтримувати гарне про себе думку, вам потрібно завжди перебувати на позитиві і мати в запасі кілька забавних жартів або ж свіжих новин, якими можна розважити співрозмовника під час паузи. Мова жестів
Хочете зрозуміти, як працює емоційне лідерство? Гоулман говорить про те, що не останню роль у впливі на людей чинять жести. Людина має взяти під контроль свою міміку і навчитися досконало володіти своїм тілом. Як часто ви дивуєтеся або посмеиваетесь, не віддаючи собі в цьому звіту? Здається, що мимовільну реакцію неможливо контролювати. Нічого подібного. Людина може зусиллям волі погасити будь-яку емоцію, а натомість їй поставити щось нове. І такі здібності є не тільки у професійних акторів. Будь-яка людина може оволодіти мовою жестів і використовувати його собі на благо. Секрет успішних лідерів полягає в тому, що люди вміють підлаштовуватися під своїх співрозмовників. Наприклад, хороший директор ніколи не буде проводити співбесіду за столом. Він посадить кандидата на диван і сам сяде з ним поруч. При розмові персона не буде схрещувати ні руки, ні ноги. Людина буде вести себе спокійно і розслаблено. Подібна поведінка привертає співробітника і йому буде здаватися, що він не розмовляє з директором великої фірми, а зі своїм шкільним товаришем. Уважно вивчіть НЛП і всі жести, які необхідно знати. Навіть якщо ви не зможете досконало освоїти їх, то ви хоча б зможете бачити їх у інших. Вміння слухати
Думаєте, хороший лідер вміє тільки красиво говорити? Нічого подібного. Людина, яких хоче досягти успіхів на керівній позиції, повинен вміти слухати. На цьому вмінні засноване будь лідерство. Емоційний інтелект людини можна зрозуміти, подивившись, наскільки добре персона проявляє емпатію до оточуючих. Якщо особистість не може або не вміє співчувати, то з нею буде складно знайти спільну мову. У лідерів повинна бути тонка душа, щоб вони змогли зрозуміти будь-які, навіть самі непомітні коливання, які відбуваються серед їхніх підлеглих. А щоб цього досягти, потрібно вміти слухати і чути. Більшість людей пропускають частину інформації, яку до них доносить співрозмовник. Особистості вважають, що нічого цікавого їх опонент не говорить, тому в цей час можна подумати про своє.
Емоційне лідерство передбачає уважне слухання співрозмовника. Людина повинна вникати в проблеми опонента і щиро йому переживати. По можливості лідер завжди повинен пропонувати найкращий з усіх можливих способів вирішення проблеми. Якщо людина може допомогти, значить, йому слід це зробити. Ну а якщо допомогу надати неможливо, людина завжди може щиро поспівчувати. А це часом для багатьох важливіше, ніж реальна допомога у вирішенні проблем. Неупередженість
Ви хочете досягти в житті? Для цього потрібно професійно навчитися управляти людьми. На чому базується лідерство? Емоційний інтелект керівника – це велика частина успіху всього підприємства. Лідеру потрібно ставитися до всіх своїм підлеглим неупереджено. Немає сенсу слухати думки людей щодо тієї чи іншої персони. Потрібно навчитися розбиратися в людях самостійно. Але і своєму думку потрібно довіряти не цілком. Знайомлячись з новою людиною, завжди думайте, що перед вами позитивна особистість, яка потенційно може стати вашим учнем, союзником і соратником. Не слід згадувати, що хтось давав на опонента негативну рецензію. Можливо, люди не змогли зійтися характерами, а можливо, ваш рекомендувач був у поганому настрої, тому не зміг оцінити всі переваги свого співрозмовника. Тому не потрібно робити швидких висновків. Чим відсторонено і беспристрастнее ви будете говорити з людиною, тим більше у вас буде шансів усвідомити, що за особистість знаходиться перед вами. Уміння розуміти емоційний стан людини
Що означає емоційне лідерство? Це вміння підлаштовуватися під настрій людини. Персона неусвідомлено хоче, щоб її розуміли. Наприклад, коли людині сумно, він хоче, щоб її приголубили й вислухали. Якщо у нього гарний настрій, то йому потрібно поділитися радістю з оточуючими. Але не завжди люди можуть розуміти, чого хочуть від них оточуючі. Якщо не робити емоційної підлаштування під кожного співрозмовника, не вийде управляти людиною. Люди відчувають обман, адже ніхто не любить бути обдуреним. Тому постарайтеся по-справжньому перейнятися життєвою ситуацією свого співрозмовника. Буде достатньо, якщо ви хоча б один раз щиро посочувствуете людині. Він зможе запам'ятати подібне хороше з ним поводження і в наступний раз спробує вислужитися перед вами.
Грати на почуттях людей не дуже добре, але по-іншому маніпулювати свідомістю просто неможливо. Тому не варто кривити душею. Якщо вам хочеться, щоб персона робила те, що вам потрібно, слід зрозуміти і потім потрапити в її емоційний стан. Якщо у вас це не вийде, то повести розмову так, як вам би того хотілося, навряд чи вдасться. Контроль емоцій
Як виглядає справжній лідер? Це людина, яка впевнена в собі. У такої персони завжди все під контролем. Емоційне лідерство припускає, що людина в будь-якій ситуації зможе зберегти своє обличчя. Для цього потрібно оволодіти мистецтвом контролю емоцій. Потрібно стати непроникним для більшості людей. А щоб вас не брали за робота, вам слід час від часу відкрито демонструвати свої емоції. Але робити це потрібно усвідомлено. Якщо ви сердитесь на людину, але що стоїть перед вами персона не заслуговує того, щоб ви зривали на ній гнів, то промовчіть. Іноді через свою нестриманість багато лідери втрачають своїх послідовників. А це прямим чином впливає на їх репутації. Тому не варто розкидатися хорошим ставленням своїх шанувальників.
Пам'ятайте про те, що всім і завжди догодити неможливо. Тому вам потрібно виробити свою чітку точку зору і дотримуватися її. При цьому потрібно вміти слухати інших і адекватно реагувати на критику. Стриманість і розважливість допоможуть лідеру завоювати довіру людей, а також дадуть людині в руки ниточки, за які, за своїм бажанням, персона може час від часу смикати. Уміння визнавати помилки
Який би хороший лідер не був, він все одно може помилитися. Головне завдання людини - вміти визнати свої помилки. Думаєте, це зробить лідера слабкіше? Нічого подібного. Будь-яка людина вчиться на своїх помилках, і чим їх буде більше, тим розумніше буде персона. Тому не бійтеся робити помилки. Роблячи помилки, людина повинна вчитися на них. Не варто двічі наступати на одні і ті ж граблі. Постарайтеся витягувати уроки з кожної ситуації. Вмійте чути адекватну критику і реагувати на неї. Не нехтуйте думкою людей, які в тій чи іншій області розбираються краще. Отримуючи знання з різних джерел, ви стаєте розумніший і досвідченіший. Автор: Ksenga 25 Жовтня, 2018
Категория: Развлечения
Емоційне лідерство. Мистецтво управління людьми