Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Що робити, якщо начальник - самодур? Як спілкуватися з начальником?


Опубликованно 13.10.2017 01:39

Що робити, якщо начальник - самодур? Як спілкуватися з начальником?

Є ситуації, коли людина щиро любить свою роботу, але абсолютно втомлюється від постійних докорів свого начальника. А ужитися з ним складно, особливо якщо начальник - самодур. Якщо постійно чіплятися до кожної дрібниці, будь-якої людини це рано чи пізно виведе, і тоді йому вже точно не захочеться вранці йти на роботу. І щоб не допустити чергової зустрічі з кривдником, єдине бажання – не виходити з дому, забившись у дальній кут.

І тут є лише два шляхи. Найпростіший – змінити роботу, більш складний - все-таки розумно підійти до питання і спробувати налагодити стосунки з вищим керівництвом.Загальна інформація

На думку майже половини працівників нашої країни, начальство – самодури. Принаймні, про це свідчать соціологічні опитування. І питання про те, як бути в такій ситуації, потрібно дотримуватися субординації, хвилює багатьох. Адже дуже часто людям подобається своя робота і зарплата, а іноді просто немає вибору, бо інших таких посад і умов немає в регіоні. Прибрати з посади начальника – мрія багатьох, але на жаль, здійснити її практично неможливо. У зв'язку з цим необхідно шукати методи, як уживатися з таким начальством, і навчиться терпіти його характер. Варіанти

Безліч психологів сходяться на цей рахунок в одному: існує кілька варіантів, як ужитися з такою людиною. Перший – це виробити в собі терпіння. Людина повинна смиренно, не беручи близько до серця, вислуховувати всі необґрунтовані і часто принизливі причіпки в свою сторону. Незважаючи на те що цей варіант здається дуже дивним і підходити він може лише дуже терплячою особистості, більшість працівників у нашій країні саме так себе і ведуть. І може, все було б добре, адже дотримуватися субординації - це правильно. Але з точки зору психології подібний розвиток подій може значно вплинути на здоров'я працівника. Стрес буде накопичуватися, а психологічне і фізичне здоров'я приходити в занепад.

У зв'язку з цим психологи рекомендують не просто терпіти, але і піклуватися про своє здоров'я. Важливо проводити психологічне і емоційне розвантаження. Не варто знімати стрес алкоголем. Але якщо у працівника немає сил терпіти і покірність явно не його коник, то краще знайти інший спосіб.

Якщо начальник постійно кричить, значить, він не впевнений в собі і боїться видатися смішним в очах інших. Тому варто враховувати, що подібні люди дуже бояться розголосу своєї некомпетентності. Розібратися і зрозуміти, які саме комплекси і травми провокують його захищатися від світу - означає знайти зброю, яка безвідмовно подіє на цю людину. Є навіть шанс, що він сам піде з посади. Але цей спосіб дуже небезпечний, адже будь-яка помилка – наклеп, а вона карається законом. Але найкраще не вдаватися до кардинальних заходів і вирішити, як спілкуватися з начальником без образ і проблем для обох сторін.Вибір дій

Природно, якщо кожну секунду до співробітника прискіпується його начальство по всіляких дрібниць, найлегший спосіб – почати пошук нового місця працевлаштування. Цей метод ідеально підійде людям, в чиєму характері немає схильності боротися за свої права, і тим, хто звик шукати легкі рішення проблем.

По теорії імовірності, начальник-самодур залишиться в минулому, а нове керівництво буде значно прихильніше. Але якщо ж це не так, то є сенс збудувати грамотну стратегію дій. Насамперед потрібно зрозуміти, з якого приводу він кричить найчастіше, а також визначити, які його причіпки мають грунт, а які ні. Проводячи аналіз, не варто односторонньо дивитися на запитання, чи є ймовірність, що керівник цілком виправдано обурюється з приводу неякісного виконання працівником його прямих обов'язків. Начальник-істеричка

Щоб налагодити стосунки з керівництвом, в першу чергу потрібно зрозуміти, до якого типу особистості належить його характер. За статистикою, істерики трапляються в 99% ситуацій у жінок. Якщо вони перебувають у стані перманентної напруги, дуже ймовірно, що зривають злість на підлеглих, зберігши при цьому привітність з вищестоящим керівництвом і незнайомцями. Якщо це істерія, то варто діяти за типом бронепоїзди. Не реагуйте, зберігайте спокій. Усі відповіді повинні бути контрольованими, без підвищення голосу і прояви взаємних емоцій. Якщо причіпки безглузді, варто аргументувати свою думку.

А в ситуації, коли начальство намагається звинуватити підлеглих у власних помилках, краще всього наочно показати йому, хто винен насправді. Також можна заручитися підтримкою колег або керівництва згори. У даній ситуації це не варто сприймати як зрада чи ябедництво, адже дії з боку постійно унижаемого співробітника будуть цілком виправдані.Як знайти спільну мову

На відміну від істеричок, начальник-самодур агресивний по відношенню до всіх без розбору. Такі люди незаперечно впевнені у власній перевазі над всіма іншими. В основному це чоловіки, просунулися кар'єрними сходами досить швидко. Їх основне переконання – навколо одні ідіоти, і спілкуватися з ними гірше, ніж тортури.

Якщо людині доводиться спілкуватися з ним, то спочатку необхідно вести себе правильно. Потрібно показати, що у підлеглого досить гордості, і варіант, що він стане цапом-відбувайлом, повністю відсутня. Звичайно, завдання видається складним, але якщо її виконати, то є велика ймовірність, що в майбутньому вже не доведеться стикатися з причіпками. Крім того, людина повинна вселити собі думка, що він анітрохи не гірше свого начальника-самодура. Також психологи рекомендують задіяти фантазію, наприклад, уявити начальника в рожевій пухнастою кофті або з сміттєвим відром на голові. Це дозволить свідомості не сприймати всерйоз його удари по самооцінці.Якщо начальник виробництва постійно прискіпується

Просто придирающееся керівництво на перший погляд виглядає більш скромно, ніж істеричний тип або самодури. Але справа в тому, що постійними зауваженнями можна вивести навіть самого спокійного і врівноваженого людини. Придирающееся начальство буде ретельно контролювати кожен крок своїх підлеглих, вичитуючи їх навіть за півхвилинне запізнення.

Часто такі люди контролюють також час обіду і дзвонять у вихідний день, не маючи на це вагомих підстав або серйозних приводів. Також є шанс, що він буде шукати недоліки в роботі, яка виконана ідеально. І замість заслуженої премії співробітник отримає догану.Як виховати начальника

Не варто раболепствовать перед придирой і істеричним начальником виробництва. Варто уточнити, які саме нюанси не влаштовують керівника, викликати його на діалог, де він повинен не тільки пояснити, в чому він бачить недоліки, але і запропонувати шляхи вирішення виниклої проблеми.

А щодо дзвінків у вихідні дні, то можна просто не піднімати трубку. Це час відпочинку, і в начальства немає прав звинувачувати вас у тому, що ви не були на зв'язку. Варто також серйозніше поставитися до робочого графіку, не допускати запізнень або затягувань обіднього часу. Це призведе до того, що начальнику просто набридне шукати приводи звинуватити вас, і він переключиться на іншого співробітника.Висновок

Приручення начальства - справа нелегка, але це насправді не вихід з положення. Якщо начальник - самодур, що з цим робити - відомо. Потрібно просто налагодити взаємини між вами. Не варто плазувати, або прогинатися під докучливе керівництво. Навпаки, для таких людей важливі ті співробітники, що виявляють гідність і можуть довести свою цінність. Якщо відгородитися від постійних причіпок, можна спокійно працювати.

А ось глобально перевиховувати цієї людини – завдання для його рідних. Під час налагодження відносин дуже важливо дати зрозуміти людині, що ви не тільки готові, а й хочете співпрацювати з ним. Саме ваше прагнення залагодити конфлікт дозволить продовжити трудову діяльність без проблем. Розпізнавши психотип начальника і вирішивши цю ситуацію, можна зробити своє життя кращим і позбавиться від образ і проблем на роботі.


banner14

Категория: Развлечения

Що робити, якщо начальник - самодур? Як спілкуватися з начальником?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.